Gadjet Idamanku [Kelebihan PSP 3000]

PSP IDAMANKU




Hello guys, disini saya akan berkongsi tentang gadjet idaman saya [nak berangan-anganlah sikit kan!]...


Gadjet yang saya maksudkan ialah PSP 3000 yang amat memikat hati saya, fuh!, mungkin pada anda semua saya nie sudah ketinggalan zaman kot tapi pada saya PSP 3000 adalah sebuah gadjet yang... Aduh tak boleh dikatakan dengan kata-kata lah... Hehehe..

Ok, mari kita lihat kehebatan SONY PSP 3000 ini:

  1. Konsol ini pertama kalinya diumumkan dalam acara E3 2003 oleh syarikat SONY.
  2. Fungsinya adalah untuk bermain game, ekk kalau tak main game apa lagi?.. Haha..
  3. PSP merupakan plaform hiburan dan dicipta untuk memainkan permainan video, muzik dan filem.
  4. Merupakan konsul pertama yang  menggunakan teknologi UMD [Universal Media Disc].
  5. Selain itu PSP 3000 juga turut mempunyai Memory Stick Sony [Pro Duo].
  6. Bateri yang tahan lama dan mempunyai internet/WI-FI bagi kegunaan pengguna.
  7. LCD yang lebih canggih dengan pixel yang lebih tinggi contrast warna dan anti pantul cahaya.
  8. Microphone yang terintegrasi pada badannya sehingga memudahkan untuk permainan online atau bahkan untuk system perbincangan menggunakan program skype di PSP.
  9. Dapat dimainkan melalui kaca TV via composite video cable.

Dan SONY juga turut menlancarkan satu lagi model baru iaitu model PSP GO namun ianya kurang mendapat sambutan nak tahu sebabnya?, tunggu!
Thank For Read This My Entry

No comments:

Post a Comment

This Blog is Protected. Copyright 1991; Design By Eman